Tid:
Sted:
KOMBIT, Halfdansgade 8, 2300 København S
Målgruppe:
Alle leverandører, der har interesse i den nye valgløsning
Tilmelding:
Tilmelding foregår via dette link senest d. 20. august 2016. Der kan maksimalt tilmeldes to deltagere pr. leverandør.
Kommunernes nuværende valgløsning, KMD Valg, skal konkurrenceudsættes, og KOMBIT har fået til opgave at indkøbe den nye løsning, VALG, der skal afløse KMD Valg.
VALG skal understøtte alle valg, som kommunerne er ansvarlige for: Folketinget, Regionsrådene, kommunalbestyrelser, Europa-Parlamentet og folkeafstemninger.
Program for informationsmødet
På informationsmødet præsenterer KOMBIT indholdet i løsningen og redegør nærmere for tilslutningsprocessen i kommunerne, driftskontrakt, udbudsprocessen og teknisk dialog.
- Velkomst v/ leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz
- Baggrund for udbuddet v/ projektleder Thomas Björn
- Status for projekt VALG v/ projektleder Thomas Björn
- Den kommende løsning v/ arkitekt Peter Thrane
- Krav til drift v/ Service Management konsulent Frank Stjerne
- Orientering om den kommende udbudsproces og teknisk dialog v/ leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz
Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål til projektteamet, men der kan være spørgsmål, som ikke kan besvares grundet det forestående udbud.
Materiale
KOMBIT vil løbende orientere om udbuddet på KOMBIT.dk. Hjemmesiden bliver også opdateret med et referat af informationsmødet og en oversigt over spørgsmål og svar fra mødet.
Spørgsmål kan rettes til leverandørkonsulent Nicolai Nørr Korolkiewicz på NKO@kombit.dk.